Har du en fråga? – Gladis
Gå vidare till innehåll

BLACK FRIDAY 30 % RABATT - KOD: BF30 💜

    Har du en fråga?

    Allmänna frågor:

    Precis efter att du har duschat eller tagit ett bad.

    Bleame Hårborttagare är säker att använda på knogar, armar, ben, bröst, rygg och bikiniområdet. Vi rekommenderar dock att du inte överanvänder eller gnuggar för hårt.

    OBS: Om du har känslig hud, prova först på armar/ben innan du använder den på andra känsliga delar.

    *Vi rekommenderar inte att du använder Hårborttagaren på dina underarmar och på grund av att huden är ojämn och rynkig. Dessa områden är mycket känsliga för överanvändning av produkten och övertryck.

    *Vi rekommenderar inte att du använder Hårborttagaren på dina underarmar eller i ansiktet eftersom huden på dessa områden är tunn och känslig.

    Detta varierar för alla. Vissa är bekväma med att använda den 1-2 gånger i veckan. Andra föredrar en gång varannan vecka. Justera i enlighet med din huds tolerans.

    Det kommer den att göra! Den förbättrar faktiskt utseendet på den jordgubbshud som du vanligtvis får av vaxning.

    Vår hårborttagare är särskilt utformat för att vara skonsamt och säkert för alla! Vi rekommenderar dock att du undviker att överanvända den eller trycka för hårt på huden.

    Rengör Bleame under rinnande vatten efter varje användning och borsta bort all smuts: hår, död hud etc. Förvara den på ett torrt ställe.

    Om du har en rabattkod kan du bara skriva in den på kassasidan.

    Rabattkoder är endast giltiga på varor till fullt pris och kan inte användas på rea, Bleame-varor som inte är märkta eller tillsammans med andra koder eller kampanjerbjudanden, om inte annat anges. Om du fortfarande har problem med att använda din kod kan du skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst på info@gladis.se.

    I sidfoten av varje e-postmeddelande finns en knapp för att avsluta prenumeration. Klicka på länken och bekräfta att du vill avsluta prenumerationen. Vi kommer dock att sakna dig!

    Leverans:

    I allmänhet kan du ändra din leveransadress inom 24 timmar. Se till att du omedelbart kontaktar oss med ditt ordernummer och den korrekta adressen. Ju mer information du ger oss, desto snabbare kan vi ändra dina uppgifter. Även om vi inte kan garantera att vi hinner få tag på din beställning i tid innan den går in i bearbetningen, kommer vi att göra vårt absolut bästa för att göra de begärda ändringarna.

    Se till att du skriver "brådskande": Ändra orderuppgifter" i ämnesraden. Alla andra rubriker kan leda till att leveransen av din beställning försenas.

    Tänk på att din beställning kanske redan har skickats. I så fall kan vi inte skicka en ny till dig, då är det bäst att kontakta postverket.

    Ja! Alla beställningar kommer att innehålla ett spårningsnummer. Det skickas automatiskt till din e-post. Du kan spåra din beställning direkt på vår webbplats genom att klicka här.

    Om du har fått ett e-postmeddelande om leveransbekräftelse med ditt spårningsnummer betyder det att din beställning har skickats. Det kan ta 5-9 arbetsdagar att uppdatera spårningsnumret beroende på fraktföretag. Detta beror vanligtvis på vår höga volym av beställningar.

    Så snart ditt paket har skickats får du få ett e-postmeddelande som bekräftar försändelsen. I e-postmeddelandet får du paketets spårningsnummer och en länk till fraktbolagets webbplats.

    Om det uppstår problem med ditt spårningsnummer eller paketets leverans, vänligen kontakta transportföretaget direkt. Vänligen ge 1 - 4 dagar för att spårningsinformationen ska visas. I vissa sällsynta fall kan det hända att spårningsinformationen inte uppdateras, men du kommer ändå att få din beställning.

    Vänligen kontakta oss efter den beräknade leveranstiden. Du kan också spåra din beställning genom att klicka här.

    Vi beklagar att du inte har fått ditt paket än. När spårningsinformationen visar att paketet har levererats betyder det att det levererades till den leveransadress som du gav oss vid utcheckningen. Läs igenom alternativen nedan eftersom det kan hjälpa dig att hitta ditt paket.

    A. Dubbelkolla din leveransadress.

    Vi rekommenderar att du dubbelkollar den leveransadress du angav för att säkerställa att den var korrekt. Kontrollera att hemnumret och enhetsnumret (om tillämpligt) är korrekta.

    Du kan kontrollera den leveransadress som du angav till oss vid utcheckningen genom att följa stegen nedan:

    1. Logga in på ditt Bleame-konto.

    2. Klicka på den beställning som du inte har fått.

    3. Granska fraktinformationen för att se till att den angivna adressen är korrekt.

    Observera att i det fall en felaktig leveransadress har lämnats till oss kan Bleame inte hållas ansvarig för fellevererade paket. Kunderna är ansvariga för att se till att all information som lämnas till oss vid utcheckningen är korrekt. Om du tror att ditt paket har levererats till en felaktig adress, försök att komma i kontakt med invånarna på den adressen för att se om de kan ta emot paketet för din räkning.

    I annat fall bör du hålla ett öga på spårningsinformationen för att se om den uppdateras för att visa att paketet är "returnerat till avsändaren". Om så är fallet kan du kontakta oss med ditt beställningsnummer så skickar vi gärna ett nytt paket till din avsedda adress.

    B. Kontrollera med dina hushållsmedlemmar och dina grannar.

    När ett paket levereras levererar de flesta transportörer det helt enkelt till den adress som anges på fraktetiketten, och inte nödvändigtvis till den mottagare som anges. Kontrollera därför med dina hushållsmedlemmar eftersom det finns en chans att någon annan kan ha tagit emot paketet för din räkning.

    Vi rekommenderar också att du kollar med dina grannar för att se om någon har tagit emot paketet åt dig.

    C. Kontrollera din brevlåda och eventuella säkra avlämningsområden runt parametrarna för ditt hem.

    I de flesta fall anger transportören på din spårningslänk var paketet levererades (en brevlåda, ytterdörren osv.). Vi rekommenderar dock fortfarande att du kontrollerar alla möjliga områden där det kan ha levererats för att utesluta de andra alternativen.

    Vad betyder säker leverans? Med säker avlämning avses alla platser runt ditt hushålls lokaler där ditt paket kan anses vara bättre gömt från förbipasserande av den person som levererar ditt paket. Kontrollera runt din veranda, nära ditt garage och bakgårdsentrén för att se om paketet finns där.

    D. För företag - kontrollera med säkerhetsvakten, postrummet och receptionen.

    Om din leveransadress är till ett företag finns det en mycket stor chans att paketet levererades någonstans och/eller till någon annan. Kontrollera med postrummet, receptionen och säkerhetsvakten för att se om någon har tagit emot paketet åt dig.

    E. För flerbostadshus - kontrollera med vakten eller receptionen/konciergen.

    I många fall för flerbostadshus levereras paketet till concierge eller säkerhetspersonal. Kontrollera med byggnadens reception eller förvaltningskontor för att fråga om de har tagit emot ditt paket.

    F. Kontakta ditt lokala postkontor.

    Det finns en chans att ditt paket har hållits kvar på ett av dina lokala postkontor i stället, trots att spårningen visar att det är "Delivered" (levererat). Vi rekommenderar att du kontaktar dina lokala postkontor för att fråga om de har kvar ditt paket. Se till att du kontaktar numret till just det postkontoret och inte till transportföretagets allmänna supportlinje.

    G. Vänta 24-48 timmar på att ditt paket ska levereras.

    I sällsynta fall kan det hända att transportföretaget markerar att paketet har levererats tidigare än vad som faktiskt är fallet. Vänta 24-48 timmar på att paketet ska levereras eller på att transportföretaget ska ge en ny uppdatering.

    Om du har gjort allt ovanstående och fortfarande inte har fått ditt paket, kontakta oss med ditt ordernummer så hjälper vi dig gärna vidare.

    Observera: Vi kan inte hållas ansvariga för paket där spårningsinformationen anger att paketet har levererats till din beställningsadress.

    Om du tidigare har upplevt förlorade eller stulna paket där du är bosatt uppmanar vi dig att få ditt paket levererat till en arbetsadress för att säkerställa att du får det säkert.

    Bleame ansvarar inte för förlorade eller stulna paket. Transportföretaget avgör i allmänhet om din beställning kan lämnas på en säker plats på din leveransadress.

    Alla beställningar behandlas inom 2-3 arbetsdagar. Beställningar skickas eller levereras inte på helger eller helgdagar.

    Leverans tar vanligtvis 4-6 dagar beroende på efterfrågan.

    Vid begränsat lager kan leveranstiden uppgå till 7-14 arbetsdagar. Pandemin gör det tyvärr svårare för oss att förutse exakta tider då transporttider ständigt förändras.

    Tack för förståelsen gällande detta! 💜

    Min order:

    Gå till produktsidan och följ stegen:

    Steg 1: Klicka på knappen "Lägg i varukorgen" på de produkter du vill köpa så läggs de till i din varukorg. Shoppingväskan öppnas med det totala beloppet som ska betalas och en knapp för att gå till kassan. Om varukorgen inte öppnades kan du klicka på din varukorg i det övre högra hörnet av sidan så visas den.

    Steg 2: Nu kan du antingen "Fortsätt handla" eller klicka på knappen "Kassa" för att fortsätta till kassan.

    Steg 3: Klicka på "Checkout" eller "Express Checkout with PayPal". Genom att klicka på en av dessa knappar kommer du att omdirigeras till kassasidan. Där kommer du att bli ombedd att fylla i alla uppgifter som begärs av dig på formuläret, inklusive leveransadress, faktureringsadress och ett betalningsmedel.

    Vi använder Klarna, PayPal, kredit/debit kort, Apple Pay och Google Pay för att ta emot betalningar.

    Steg 4: När beställningen är gjord kommer du att se en bekräftelsesida med ett ordernummer. Dessutom skickar vi dig ett e-postmeddelande som bekräftar din beställning inom några sekunder. Om du inte har fått det e-postmeddelandet ska du kontrollera i din skräppostmapp och verifiera den e-postadress som du skrev in på sidan för orderbekräftelse så att vi kan kontakta dig.

    Steg 5: Försändelserna skickas från vårt lager inom 1-4 arbetsdagar (exklusive förbeställningar och återbeställningar som köpts). Du kommer att få en bekräftelse och ett giltigt spårningsnummer som kommer att visa posten inom 48 timmar. Om din beställning är försenad kan du nå vår kundtjänst genom att klicka här.

    Bleames beställningsprocess är automatiserad för att distribuera produkterna snabbt och korrekt. Vi ber om ursäkt, men när beställningen väl har lagts kan den INTE avbrytas. Vi får många beställningar och kan inte gå igenom dem individuellt, eftersom det skulle orsaka förseningar för andra beställningar.

    Vänligen gå igenom dina artiklar noggrant innan du genomför en beställning.

    Bleame är kompatibel med de flesta mobila enheter och webbläsare. Vi föreslår att du startar om webbläsaren och rensar cacheminnet. Om du fortfarande har problem kan du skicka en skärmdump av felet till oss genom att klicka här så hjälper vi dig.

    Oroa dig inte! Detta är en helt normal situation. Det betyder bara att olika artiklar i din beställning kan ha skickats från olika lagerlokaler eller att de har en försening på grund av förbeställningar, reavaror eller produkter som är i efterhand beställda.

    Av logistiska skäl skickas varor i samma köp ibland i separata paket för att säkerställa kvaliteten på förpackningen, även om du har angett kombinerad frakt. Tänk på detta när du tar emot leveranser.